40+1 otázka pro Jana Doležala

31.01.2014 18:17

Tentokrát odpovídal zakládající člen a jedna z nejnovějších posil zároveň - Honza Doležal.

 

 

  1. Ahoj. Nejdřív se nám představ (jméno, přezdívka, věk, povolání, pozice v Trusu…)

Zdravim. Jmenuju se Honza Doležal, ale nikdo mi neřekne jinak než Dolly. Je mi 21 a v Trusu budu nosit na zádech dvojku. Jsem student a snad zdárně zmáknu alespoň bakaláře. Ke škole si přivydělávám různejma brigádama, třeba komentováním fotbalu. V Trusu budu hrát tam, kde bude asi zrovna potřeba. Obrana nebo útok, je mi to celkem jedno, nechám to na trenérovi.

  1. Jak ses dostal do Trusu? Vzpomeneš si na první zápas?

Do trusu jsem se dostal tak, že jsem ho založil. Ještě, že se nepořádaly žádný nábory, to bych si asi neškrtnul. První zápas byl s 4077 DUCKS, což jsou kámoši, s kterejma celkem zdatně kopem Hanspaulku. Trus prohrál 0:3, ale podali jsme bojovnej výkon.

  1. Na kterej zápas nejraději vzpomínáš a na který bys naopak nejradši zapomenul?

Nejradši vzpomínám na zápas s Interem Mokušle a výsledkem cca. 35:17, moc pěkný fotbalový skóre. V tom zápase jsem dal snad 15 gólu, to bylo fajn. Nejhorší byl zápas s Elitou v Čakovicích. Myslim, že náš první zápas proti nim prohra tušim 3:2. Hlavně furt strašně prasili a věčně jsme končili na zemi, akorát v sobě bohužel nikdo z nich neměl sportovního ducha, takže nikdy žádnej faul nepřiznali. Ale taková nefér hra prostě k Elitě patří. Do míče se jich tam moc netrefí, tak alespoň takhle.

  1. 15gólů ujde, snad bude podobná odpověď i u piv. Měl si před Trusem nějaký fotbalový zkušenosti?

Nejvíc jsem toho odkopal v TJ Kyje. Pak asi dvě sezony v SK Union Čelákovice a chvilku jsem si kopnul i za Viktorku Žižkov.

  1. Fandíš kromě Trusu ještě jinýmu fotbalovýmu týmu?

Kurva fandim! Fandim Spartičce, jinak to nebylo a nebude. V zahraničí mám v oblibě Arsenal, ale nemusel by bejt tak multikulturní.

  1. A nějakýho oblíbeného hráče máš?

Nejradši mám Tomáše Rosickýho. Dřív jsem taky ujížděl hodně na Raulovi a v současnosti se mi moc líbí Eden Hazard, ten je prostě neskutečnej.

  1. A mimo fotbal, baví tě i jiný sporty (aktivně i pasivně)?

Aktivně žádnej neprovozuju. Mám ale rád squash, kulečník, tenis a třeba basketbal. Nejvíc teď asi dávám právě squashi, na ten chodim každej tejden.

  1. V Trusu se klade velký důraz i na třetí poločas, jaký je tvůj pivní rekord?

Pivo mám rád, ale zas tak mě na něj neužije. Musim teda potupně říct, že 11. Ve společnosti pivařů, jaká v trusu je, budu skoro za abstinenta.

  1. No tak hrozný to snad nebude. A jaký pivo si po zápase nejradši vychutnáš?

Nejradši mám jedenáctky. Úplně nejlíp Kozlíka nebo Svijanskej máz.

  1. Máš i oblíbenou hospodu?

Kousek, co bydlim je parádní podnik, jmenuje se U Sporťáka. Za supr cenu tady maj kozlíka tankovou desítku, takže fajn. Jinak po Spartičce rozhodně potěšej jedny, dvoje Svijany v hospůdce U Velblouda.

  1. Jakou si rád pustíš hudbu?

Neposlouchám skoro nic, v tomhle jsem hroznej analfabet. Dřív mě dost brali Green Day. Z našich kapel můžu skoro všechny, nejradši mám asi Kabát.

  1. A nějaký filmy znáš?

Na TV nekoukám skoro vůbec a ani toho moc nestahuju. Líbí se mi ale třeba Forrest Gump, to je prostě klasika. Ještě mám v oblibě film 60 sekund, je to o zlodějích aut.

  1. Jo, my víme o čem to je. A co seriály, taky nic?

Na seriálech neujíždim tak jako jiný magoři v týmu, ale Simpsonovi, Californication nebo Dva a půl chlapa mě zaručeně pobaví.

  1. A jestli máš i oblíbenou knihu?

Jako malej jsem hltal knížky o čutálistech podobně starejch jako jsem byl já, takže z mládí jsou asi top Andělé v kopačkách. Aktuálně už toho moc nenačtu, ale třeba Pottera jsem přelouskal. Dost se mi líbí knížka o kariéře Jardy Blažka - Bláža, do toho jsem se dost začet.

  1. A co pc/xbox/ps hru?

Xbox je fajn, ten mám i doma. Nejvíc jsem na sportovní hry, takže vyklepnout spolubydlící ve Fifě nikdy nezklame.

  1. No na veřejnost prosakují informace, že výklepy dostáváš spíš ty. Tvoje Ne/Oblíbené jídlo?

Třeba drštková polívka, to je pěknej humus. Taky nejim koprovku, ale ani nevim jestli mi chutná, nebo ne, prostě mi šíleně smrdí, tak se k ní nemůžu ani přiblížit. Jinak jsem vděčnej strávník, snim skoro všechno. Mezi největší kvalitu bych dal asi svíčkovou, rajskou a českou klasiku vepřo, knedlo, zelo.

  1. Ne/Oblíbené pití (alko i nealko)?

Největší kentus je asi mrkovej džus a z alkoholu se týhle hnusný chuti zdatně přibližuje třeba whisky. Co naopak můžu je ledovej čaj broskev a z alka nepohrdnu rumíkem nebo třeba hruškovicí. Dobrý pivko je automatika.

  1. Ne/oblíbený školní předmět?

Největší děs byla chemie, fyzika a podobný kraviny. Co mě naopak i celkem bavilo, byl kromě těláku i dějepis a čeština, ale ta jedině, když jsme brali literaturu.

  1. Máš nějakou vysněnou ženskou?

Hele to zas tak neřešim. Líbí se mi prostě kus od kusu. Kdybych měl říct nějaký jména, tak potom asi Adriana Lima a Andrea Verešová.

  1. A vysněná značka auta?

Na auta jsem úplně blbej. Moje zamilovaný auto je ale Shelby GT 500. Mám to odčuměný z mýho oblíbenýho filmu 60 sekund, ale Eleanor bych mu rohodně neřikal.

  1. Máš nějaké oblíbené přísloví nebo motto?

Takový to běžný jako každej slušnej člověk: Smrt hellům! A nějaký do života, tak to asi otřepaný: Nikdy to nevzdávej, ale bohužel, co se týče školy, mi to moc uplatňovat nejde.

  1. Jaké máš oblíbené zvíře? Máš nějaké doma?

Fandim psům a nesnášim kočky, jsou uplně pitomý. A doma mám králíka Sira Bobíkuse I.

  1. Kde rád nakupuješ oblečení?

Medvěd je fajn. Měl sem dost rád i Bershku, ale v poslední době tam nepoznám panský oddělení od dámskýho. Bennymu to nevadí, ale já na to moc nejsem.

  1. Jsi dochvilnej?

Na dochvilnost si potrpim. Když má ale člověk kolem sebe takový lemply jako je Hajzlák a podobný individua, tak se to těžko udržuje. Čekat někde 20 minut, než se uráčej dorazit je o zdraví.

  1. Kolikrát jsi člověkem?

Měl bych umět anglicky a asi i rusky. To slovo MĚL je dost důležitý, protože realita je bohužel jiná. Na jazyky jsem bídnej. Ale česky mi to mele parádně, jak dá každej za pravdu, asi víc než je zdrávo.

  1. V kolik chodíš běžně spát a v kolik vstáváš?

Zalomim to tak v 1 a na nohou bejvám už lehce po 8. Když vstávám do háku, tak je to samozřejmě trošku jinak, ale tohle je takovej standart.

  1. Co tě dokáže nejvíc vytočit?

Když někdo nedojídá nebo se rejpe v jídle. To mě vyloženě sere, jinak asi nic, ale na žrádlo si prostě potrpim.

  1. Jakej používáš internetovej prohlížeč?

Google chrome. Kdyby to byl fakt google chromý podle Martyho frků, stejně by dal tragickýmu exploreru na prdel.

  1. A co máš jako domovskou stránku?

Trapně odpovídám www.seznam.cz

  1. Jakej máš mobilní telefon?

Sencor. Podle názvu to zní na kvalitu podobnou telefonu se žvejkačkama, ale nějakej shit to zase není.

  1. Máš nějaké tetování, případně prozradíš jaké?

Nemám žádný, takže asi nic moc neprozradim.

  1. Máš nějaký životní vzor?

Na tohle moc nehraju. Věřim sám sobě.

  1. Blondýny nebo brunety?

Určitě brunety. Ono se sice říká, že to není tak úplně pravda s těma blonckama, že jsou blbý, ale mně se to zatím vesměs potvrdilo.

  1. Ronaldo nebo Messi?

Buzík nebo heterák? Docela jasná odpověď. Messi.

  1. Sprcha nebo vana?

V létě hlavně sprcha. Jinak vanu si samozřejmě přes rok dávám tak nějak průběžně, ale jedině s pěnou, jinak to nestojí za nic.

  1. Zima nebo léto?

Smrt zimě, tu bych zrušil. Rozhodně léto.

  1. Lyže nebo snowboard?

Snowboard skoro ani nevim co je. Lyže alespoň znám, ale to rozhodně neznamená, že jezdim jako Bode Miller. Ale když už bych měl něco říct, tak lyže.

  1. Vodka nebo rum?

Na panáky radši vodka. Pokud jde o míchání, tak cola s rumem nad vodkou s džusem nebo energeťákem  o něco málo vede. Přece jen je to správný výjezďácký pití.

  1. Android nebo iOS?

Na tyhle kecy o mobilech a operačních systémech odpovídám nerad, ale když to musí bejt, tak Android.

  1. Kuřák nebo nekuřák?

Nekuřák

 

  1. Tak to máš skoro za sebou. Snad jen ještě pár slov závěrem…?

Trus není jen klub, to je životní styl.

Předchozí díly:

40+1 otázka pro Jana Malého

40+1 otázka pro Lukáše Mařana

40+1 otázka pro Karla Dvořáka

40+1 otázka pro Petra Beneše

Zpět