40+1 otázka pro Marka Vávru

08.03.2014 15:19

Tentokrát odpovídal Marek Vávra alias Mára alias Marko alias squashista.

 

  1. Ahoj. Nejdřív se nám představ (jméno, přezdívka, věk, povolání, pozice v Trusu…)

Ahoj Trusáci a všichni fotbaloví fanoušci. Jmenuji se Marek a u liščat nosím na zádech číslo 8. Je mi 21 let a aktuálně studuji VŠE na fakultě Mezinárodních vztahů a na Právnické fakultě UK v Praze. Bohužel díky školnímu vytížení nezbývá čas na práci, což docela zabolí na konci měsíce při bilancování finanční situace.

  1. Jak ses dostal do Trusu? Vzpomeneš si na první zápas?

Sice nepatřím mezi zákládající členy, ale do Trusu jsem se dostal ještě během první sezóny přes Malýnyho. Byl zápas a Trus se nějak nesešel, tak jsem přijel vypomoci a už jsem tu zůstal. První zápas si pamatuji jen letmo. Myslím, že jsme prohráli 10:3.

  1. Na kterej zápas nejraději vzpomínáš a na který bys naopak nejradši zapomenul?

Nejraději samozřejmě vzpomínám na zápasy protiHellům, protože to má vždy takový zvláštní náboj a je zde cítit pach nepřátelství, ale poté je vše zapomenuto nad zrzavým mokem v nejbližší hospodě.Shodou okolností bych také nejdraději zapomněl na jeden zápas proti Hellům a to konkrétně na finále turnaje, kdy nás opravdu zdecimovali…. Stejně si to určitě zaplatili.

  1. Měl si před Trusem nějaký fotbalový zkušenosti?

Před Trusem jsem moc fotbalových zkušeností nepobral. Něco bylo, ale to opravdu nestojí za řeč.

  1. Fandíš kromě Trusu ještě i jinýmu fotbalovýmu týmu?

Můj oblíbený tým je Arsenal, i když poslední dobou se mi zdá sestava horší a horší. A v neposlední řadě si rád zafandím ve prospěch Borussie Dortmund.

  1. A nějakýho oblíbeného hráče máš?

Těch je docela dost, ale mezi ty top hráče patří Marco Reus, Tomáš Rosický a z naší ligy například Bořek Dočkal nebo Lukáš Vácha.

  1. A mimo fotbal, baví tě i jiný sporty (aktivně i pasivně)?

Sporty mám moc rád a pasivně zkouším zvládnout všechny druhy sportů. Rád si zajdu třeba na tenis, squash, kulečník nebo šipky.

  1. V Trusu se klade velký důraz i na třetí poločas, jaký je tvůj pivní rekord?

No žádná sláva to nebude snad nějakých 15-16 piv. A prosím spoluhráče Honzu Flégla, aby se mi moc nesmál.

  1. Flígl nemá rekord o moc větší na to, že trénuje skoro denně. A jaký pivo si po zápase nejradši vychutnáš?

Je mi to fakt jedno. Ale nejčastěji v poslední době piju Kozla 11, Svijany 11 nebo Lapák 12.

  1. Máš i oblíbenou hospodu?

No nejčastěji v poslední době zavítám do Šatlavy nebo do Malešické tvrze. Každopádně ve výčtu hospod nesmím zapomenout na klubovou hospu Bella nebo na knaipu na Proseku u Huga, kde pár liščat přišlo, kvůli nedostatku finančních prostředků, o vlasy.

  1. Takhle to zní, jako kdyby nás stříhal přímo na místě pan výčepní. Jakou si rád pustíš hudbu?

Hudební scéna jde zcela mimo mě. Snad jen když něco hrajou v hospodě, tak si to rád poslechnu.

  1. Oblíbený film?

Oblíbených filmů je také spousta, ale mezi ty hlavní by patřily Vykoupení z věznice Shawshank, Zelená míle, Počátek nebo třeba Prokletý ostrov.

  1. A co seriál?

Tady samozřejmě musím zmínit Game of Thrones, Battlestar Galactica, Stargate Atlantis, TBBT, Defiance, Breaking Bad nebo HIMYM.

  1. A jestli máš i oblíbenou knihu?

U knih je to se mnou opravdu horší, ale zrovna teď čtu GoT v originále nebo Harry Pottera v němčině.

  1. A co pc/xbox/ps hru?

Assassins creed a samozřejmě nejmilovanější Fifinka, kterou hraju z vesela od roku 98.

  1. Ne/Oblíbené jídlo?

Rád si pochutnám na tradičních českých klasikách, jako je Svíčková nebo knedlo vepřo zelo. Nesnesu jedině koprovku.

  1. Ne/Oblíbené pití (alko i nealko)?

Jelikož i na posledním turnaji jsem byl zařazen do pivní divize Trusu, tak tohle je jasná odpověď. Chmelomok je prostě božský lok.

  1. A nealko nepiješ jo nebo co? Ne/oblíbený školní předmět?

Mezi oblíbené předměty patřil určitě Dějepis nebo ZSV. V současné době to nahradilo hlavně právo a je jedno, které to je zrovna odvětví. Nesnáším Chemii a Fyziku.

  1. Máš nějakou vysněnou ženskou?

Těch bylo, je a bude. Málo místa na odpověď.

  1. A vysněná značka auta?

Nejsem náročný. Tudíž to musí aspoň jezdit.

  1. To ses moc nezasnil. Máš nějaké oblíbené přísloví nebo motto?

Jako někteří z mých předchůdců na interview i já vyznávám náboženství 5 na 5 s filozofií 6 čestných. Známe své lidi. Snad je to opravdu náboženství a nestane se z toho sekta.

  1. Chudáci fanoušci z těhle inside jokeů asi moc nemaj. Jaké máš oblíbené zvíře? Máš nějaké doma?

Doma jsem za zvíře maximálně já a na normální zvěř mám alergii, takže žádné nemáme.

  1. Kde rád nakupuješ oblečení?

No nejradši to oblečení nakupuji v krámě.Ale mohl bych to zkusit někdy i jinde, když teď nad tím přemýšlím.

  1. Doporučuju třznici. Super výběr. Jsi dochvilnej?

Většinou jsem všude tak o půl hodiny dříve. Je to špatné, ale neuděláš nic.

  1. No já určitě nic dělat nebudu. Kolikrát jsi člověkem?

No na tomhle jsem docela myslím dobře. Krom obligátní ájiny, se učím ještě desátým rokem německy a začal jsem i s fráninou.

  1. V kolik chodíš běžně spát a v kolik vstáváš?

Spát tak kolem jedenáctéa vstávám vždy kolem sedmé.

  1. Co tě dokáže nejvíc vytočit?

Jsem od přírody vznětlivý, takže i sebemenší maličkost.

  1. Jakej používáš internetovej prohlížeč?

Mozillu.

  1. A co máš jako domovskou stránku?

Klasika seznámek.

  1. Jakej máš mobilní telefon?

HTC one V

  1. Máš nějaké tetování, případně prozradíš jaké?

Nejsem pirát

  1. Pravda. Máš nějaký životní vzor?

Aspoň z poloviny bych chtěl být jednou jako moji rodiče.

  1. Blondýny nebo brunety?

Beru obě.

  1. Ronaldo nebo Messi?

Ani jeden

  1. Sprcha nebo vana?

Vanička na relax je nejlepší.

  1. Zima nebo léto?

Jaro

  1. Lyže nebo snowboard?

Lyže

  1. Vodka nebo rum?

Rum

  1. Android nebo iOS?

Android

  1. Kuřák nebo nekuřák?

Jak se to vezme. Zvládnu oboje.

 

  1. Závěr sme projeli celkem svižně. Máš ještě nějaký vzkaz na závěr?

Choďte fandit, protože to budeme opravdu hodně potřebovat. A když už ne na zápas, tak aspoň přijďte podpořit třetí poločas.

 

Předchozí díly:

40+1 otázka pro Michala Slavatu

40+1 otázka pro Lukáše Novotného

40+1 otázka pro Jakuba Nováka

40+1 otázka pro Jana Flégla

40+1 otázka pro Matěje Jandáka

40+1 otázka pro Jana Doležala

40+1 otázka pro Jana Malého

40+1 otázka pro Lukáše Mařana

40+1 otázka pro Karla Dvořáka

40+1 otázka pro Petra Beneše

 

 

 

Zpět