40+1 otázka pro Petra Beneše

19.01.2014 17:03

V prvním díle našeho seriálu 40+1 otázka pro jsme vyzpovídali zakladatele a vedoucího Trusu Petra Beneše.

 

  1. Ahoj. Nejdřív se nám představ (jméno, přezdívka, věk, povolání, pozice v Trusu…)

Zdravim všechny trusáky!! Jmenuju se Petr Beneš aka Benny. Na dresu mám teď BENITO a číslo 7. Je mi za pár dní 22 a sem studentem ČZU. V Trusu si na nějaký posty moc nehrajem, ale většinou hraju spíš zezadu, protože jinak tam nikdy nikdo není. Plus sem teda něco jako manažer nebo ja nevim co, vedoucí mužstva.

  1. Jak ses dostal do Trusu? Vzpomeneš si na první zápas?

Tak v Trusu jsem od samýho začátku, jelikož sem ho s Danem Králem spoluzakládal. Takže můj první zápas je i první zápas Trusu vůbec – tedy přátelák s Duckama.

  1. Na kterej zápas nejraději vzpomínáš a na který bys naopak nejradši zapomenul?

Mám celkem blbou pamět, ale nejvíc sou určitě derby s Hellama. Rád vzpomínám na to hned po přestupu Jumba a Karlose. Když Jumbo otevřel skóre, měl sem snad větší radost, než kdybych se trefil sám. No a nejradši bych zapomněl na všechny ty prohraný derby. Nejvíc asi bolí to z finále poháru. Byli sme tak blízko a pak nám Hellové, co se do finále prokontumovali, dali desítku. No hrůza.

  1. Měl si před Trusem nějaký fotbalový zkušenosti?

Ale jo. Hrál jsem za Březiněves, Ďáblice, Viktorku 8 nebo Třeboradice. Nikde sem ale díru do světa neudělal. Většinou sem vysedával na lavičce.

  1. Fandíš kromě Trusu ještě jinýmu fotbalovýmu týmu?

No jasně! Jsem aktivním fanouškem Sparty. Permici mám asi desátou sezónu, poslední dobou dávám i dost výjezdů včetně zahraničí. Sparta je můj život. Jinak oblíbenejch týmů v zahraničí mám víc, ale sleduju akorát v Anglii Arsenal. Snad ten titul letos daj.

  1. A nějakýho oblíbeného hráče máš?

To se mi dost mění. Mám rád Rosickýho a z Arsenalu ještě Cazorlu, Wilshiera nebo Ozila. Teď ve Spartě fandim Kadeřábkovi. Pak fandim Vaškovi Kadlecovi, měl jsem rád Řepku. Di Canio taky nebyl špatnej :P. Ale můj vzor i mimo fotbal je David Beckham. To je pán!

  1. A mimo fotbal, baví tě i jiný sporty (aktivně i pasivně)?

Chodim do posilovny a dělám kickbox. Jinak sem ale na sporty celkově dost levej. Ani ten fotbal mi nikdy nešel, ale hrál sem ho tak dlouho až sem se ho aspoň trochu naučil. V televizi se rád podívám na tenis a pak skoro na všechno, když je tam česká účast a o něco jde (mistrovství, olympiáda). Ať už je to hokej, lyže, atletika…

  1. V Trusu se klade velký důraz i na třetí poločas, jaký je tvůj pivní rekord?

Tak v tomhle žádnej extra rekordman nejsem. Ale zase to vynahrazuju účastí. Jenom opravdu výjimečně pozápasovou hospodu vynechám. Ale abych odpověděl – nejvíc jsem dal asi 9 plus ňáký panáky samozřejmě.

  1. To na Trusáka není žádná sláva. A jaký pivo si po zápase nejradši vychutnáš?

Mám rád jedenáctky – Svijany nebo Kozla. Hodně taky záleží kde. Jinak vždycky rád zkusim nějaký nový z malýho pivovaru nebo nějakej speciál.

  1. Máš i oblíbenou hospodu?

Tak tady řeknu asi Bellu na Střížkově. Je to tam sice dražší, ale je tam fajn a chodim tam už celkem dlouho a i s Trusem tam často skončíme.

  1. Jakou si rád pustíš hudbu?

No poslouchám toho víc. Rock (Green Day, Linkin Park, Kaiser Chiefs, Billy Tallent, 30s To Mars ale i Kabáty, Landu…), Pop (Madonna, Timberlake, Rihanna…), Taneční hudbu (teď třeba Calvina Harrise) nebo českej i zahraniční Rap…

  1. Oblíbený film?

Mám rád filmy od Davida Finchera jako Sedm, nebo od Tarantina jako Pulp Fiction nebo Sin City. Plus ještě zmíním 300 (Bitva u Thermopyl) a filmy s Rockym. Ale mám rád i českou klasiku jako Vesničko má středisková, Homolkovi, Jáchyme hoď ho do stroje a podobně.

  1. A co seriál?

Na seriály sem celkem magor. Kromě úplnejch klasik jako Simpsonovi, South Park, Himym nebo BigBang zkusim doporučit několik dalších, víc nebo míň známejch: IT Crowd, How Not To Live Your Life, Sherlock, Homeland, Band of Brothers, Californication, Cougar Town, Community, Dexter, Dr.House, Hannibal, Ugly Americans, My name is Earl, Lost, Misfits, Suits…to je tak co mě teď napadá. A teď jsem zvědavej na Intelligence. Ale celkově nejvíc top jsou Přátelé!

  1. A jestli máš i oblíbenou knihu?

No z toho kolik sem vypsal seriálů, se dá vytušit, že toho moc nenačtu. Ani ten Maxim už si nekupuju tolik jako dřív. Rád mám Lovce od Williama Luthera Pierce.

  1. A co pc/xbox/ps hru?

Na tohle moc nejsem. Ale rád si zahraju FIFU nebo PES. Taky sem rád hrál GTA Vice City a NFS Underground II a Mafii, ale poslední dobou hraju akorat tu fifu občas u kámošů. Doma nehraju nic.

  1. Ne/Oblíbené jídlo?

Mám rád maso, to je základ. Pořádnej stejk nebo i ryby mám rád. Těstoviny nebo i český klasicky jako svíčkovou nebo vepřo-knedlo-zelo… No jednodušší bude, co rád nemám – žemlovku.

  1. Ne/Oblíbené pití (alko i nealko)?

Nejvíc piju vodu. Když maj někde domácí citronádu nebo ledovej čaj, tak slavim. Z alka řeknu asi klasiku rum s kolou…na tom se nedá nic zkazit. A co nemám rád? Jablečnej džus a asi whiskey. Na to co to stojí je to celkem hnus.

  1. Ne/Oblíbený školní předmět?

Největší nenávist sem dával vždycky chemii. Tak debilní předmět a eště ho čirou náhodou vždycky učí ňáká kráva… Rád sem měl samozřejmě tělák a celkem i zeměpis nebo dějepis, ale to neznamená, že by mi tyhle předměty šly. Teď na vejšce je to všechno na hovno. Jediný EMM mi přišlo, že by mohlo k něčemu bejt a i se to dalo naučit, ale taky žádná sláva. Jo a ájinu sem měl vždycky celkem rád.

  1. Máš nějakou vysněnou ženskou?

No to se mi taky dost mění. Teď bych řek asi Terezku Chlebovskou

  1. A vysněná značka auta?

Teď jezdim Subaru Forestrem a sem spokojenej. Ale vysněnej je Aston Martin…

  1. Máš nějaké oblíbené přísloví nebo motto?

Nevim, jestli je oblíbený, ale dost se řídim – Co nemusíš dělat dnes, odlož na zítra.

  1. Jaké máš oblíbené zvíře? Máš nějaké doma?

Určitě mám rád psy, mám doma zlatýho retrívra Bena. Jinak sou mi sympatický medvědi a lvi.

  1. Kde rád nakupuješ oblečení?

Sportovní mám nejradši Nike. Pro klasický oblečení chodim hlavně do Pull&Bear nebo Bershky a podobnejch krámů.

  1. Jsi dochvilnej?

No…snažim se. Ale taky rád spim. Ale když nemám bejt někde ráno, tak si myslim, že to celkem de. Ale i v tom vstávání se lepšim.

  1. Kolikrát jsi člověkem?

No mimo češtinu umim obstojně anglicky a učil sem se pár let italsky, ale to žádná sláva není. A něco rozumim i slovensky, ale to je u mě parodie na jazyk.

  1. V kolik chodíš běžně spát a v kolik vstáváš?

Teď se snažim chodit nejpozději o půlnoci a vstávám mezi osmou, devátou, když nemusim do školy.

  1. Co tě dokáže nejvíc vytočit?

Sem docela flegmatik, takže asi nic moc. Leda když Trus nebo Sparta nějak debilně prohrajou.

  1. Jakej používáš internetovej prohlížeč?

Firefox

  1. A co máš jako domovskou stránku?

Snad od počátku věků mám jako domovskou stránku Seznam.cz, už sem na to zvyklej.

  1. Jakej máš mobilní telefon?

Telefony mě bavěj. Hned co si nějakej koupim, tak už vymejšlim jakej bude další. Baví mě si o nich číst. Aktuálně mám Samsung Galaxy S2.

  1. Máš nějaké tetování, případně prozradíš jaké?

Zatím nemám, ale plánuju s motivem Sparty a už to nabírá celkem reálný obrysy. Možná, že bude ještě před startem ligy. No a časem plánuju i tetování Liščího Trusu. To sem klukům v kabině slíbil, když spolu vydržíme nějakou tu sezónu. (A už to nějaká ta sezóna bude, co jsem to slíbil.)

  1. Máš nějaký životní vzor?

No jak už sem řikal u těch fotbalistů. Uctívám Beckhama. Jeho život bych z fleku bral. Ale vyloženě životní vzor to asi nebude. Ten asi nemám. Na každym se daj najít nějaký ty mouchy.

  1. Blondýny nebo brunety?

To je asi poslední co u vzhledu holek řešim. Ale jestli musim vybrat, tak brunety.

  1. Ronaldo nebo Messi?

Ronaldo

  1. Sprcha nebo vana?

Sprcha

  1. Zima nebo Léto?

Stoprocentně léto.

  1. Lyže nebo Snowboard?

Na lyžích umim, na snowboardu sem se chvíli učil a taky to není špatný. Ale smrt zimě.

  1. Vodka nebo rum?

Jasnej rum!

  1. Android nebo iOS?

Mám android, ale co je lepší nevim.

  1. Kuřák nebo nekuřák?

Nekuřák. Doutníček leda…

 

  1. Tak to bude všechno. Děkujeme za vyčerpávající odpovědi. Chtěl bys ještě něco vzkázat na závěr?

Věděl jsem, že tahle „otázka“ na závěr přijde (možná proto, že sem ten dotazník sám připravoval :D), ale stejně jsem se na ní nedokázal připravit. Ale asi bych teda vzkázal fanouškům: Choďte nás podporovat! Fotbal sice není kdovíjakej, ale před zápasem na pivo, při zápase, kdo bude zrovna střídat, tak s váma taky toho lahváče klidně dá, no a po zápase je hospoda jasná. Takže nudit se nebudete a nám moc pomůžete.

Ať žije Trus a smrt hellům!!!

 

 

Zpět